.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاگردان نکونام شگفتی‌ساز شدند ؛
صعود خونه‌ به‌ خونه مازندران به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی
تیم خونه به خونه مازندران با شگفتی‌سازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری 2 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز راهی نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش شمال نیوز، دیدار دو تیم خونه‌به‌خونه مازندران و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه شهدای هفت تیر و در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید و دو تیم بعد از یک استراحت 15دقیقه‌ای به زمین بازی برگشتند.


در آغاز نیمه دوم بازی، شاگردان جواد نکونام بودند که توپ و میدان را همانند نیمه نخست اداره می‌کردند و با افزایش شدت حملات خود توانستند در دقیقه 53 توسط سیدمحمد میری با یک استُپ سینه و شوت سرکش به گل نخست بازی دست پیدا کنند.


به ثمر رساندن این گل، شور و حال عجیبی به جو ورزشگاه داد و هواداران بابلی با شور و هیجان دوچندان تیم محبوب خود را تشویق کرده و خواهان افزایش گل‌ زده شدند.


فیروز کریمی در طول بازی سه تعویض خود را انجام داد تا بتواند تغییری در روند بازی ایجاد کند ولی این تعویض‌ها نتیجه را تغییر نداد و تاکتیک خاصی از این تیم لیگ‌برتری دیده نشد.


 در مقابل شاگردان نکونام که تشنه گلزنی بودند و اصلا برای‌شان مهم نبود که در برابر یک تیم لیگ‌برتری بازی می‌کنند همه تلاش خود را به‌کار گرفتند تا بتوانند از این مرحله صعود کنند.


بالاخره بابلی‌ها در دقیقه 86 مزد زحمات و بازی برتر خود در زمین را گرفتند و روح‌الله باقری گل دوم تیم میزبان را وارد دروازه شاگردان فیروز کریمی کرد.


به گزارش فارس، نماینده مازندرانی حاضر در جام حذفی توانست شگفتی‌ساز شود و تیم لیگ‌برتری گسترش فولاد تبریز را با نتیجه  2 بر صفر شکست داده و به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.